در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

یکی از لذت‌های شیرین سفر، خوردن صبحانه است. علاقه به خوردن غذا در سفر از مواردی است با بسیاری از تفریحات دیگر، رقابت می‌کند. شاید در سفر با دوستان خود متوجه شده باشید که ممکن است همه برای دیدن یک نقاشی یا جاذبه توریستی با هم توافق نداشته باشند، اما محال است که برای خوردن یک صبحانه لذیذ با هم موافق نباشند. مگر اینکه وجود یک بیماری مانع شود. در غیر این صورت، همه از غذا خوردن و صرف صبحانه در مکان‌های خاص لذت برده و آن را بهترین تفریح قلمداد می‌کنند. با شیرازروم، فعال ترین سایت اجاره سوئیت مبله شیراز، آپارتمان مبله شیراز و منزل مبله در شیراز همراه باشید.

اگر علاقمند به سفر هستید بهتر است همراهان خود را از بین افراد خوش خوراک و خوش گذران انتخاب کنید. افرادی که در سفر همانند یک کودک رفتار می‌کنند بهترین همسفران هستند. افراد بهانه‌گیر، بدبین و بد غذا در مسافرت، سبب می‌شوند که شما از سفرتان لذت نبرید و اوقات خوبی نداشته باشید. به نظر من یکی از بهترین تفریحات و لذت‌ها، خوردن صبحانه در سفر است. شیراز شهر بهار نارنج، از شهرهای زیبای ایران است که در سفر به آن، باید خوردن صبحانه را امتحان کنید. خوردن صبحانه در هر یک از مکان‌ها و کافه‌های این شهر می‌تواند یک تجربه خاطره‌انگیز و رویایی برای شما رقم بزند.

 

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟


کافه نقاشی در شیراز


کافه نقاشی یکی از بهترین کافه‌های شیراز برای سرو صبحانه است. این کافه در خیابان فردوسی شیراز قرار گرفته است. در این کافه، کیک‌های شکلاتی، کیک سیب و قهوه‌، طرفداران بسیاری دارند. کافه نقاشی به پارکینگ مجهز است. بنابراین اگر با خودروی شخصی هستید نگران جای پارک نباشید. محیط کافه نقاشی شیراز، مکانی زیبا و دنج است. بنابراین با خیال راحت و در آرامش می‌توانید صبحانه خود را میل کنید. تجربه خوردن صبحانه در کافه نقاشی شیراز، تجربه‌ای است که مسافران شهر شیراز به هیچ روی، حاضر به از دست دادن آن نیستند.

کافه فردوسی در شیراز


کافه فردوسی یکی از کافه‌های سنتی شهر شیراز است. خوردن صبحانه در این کافه زیبا و قدیمی، و حضور در آن، برای سلایق خاص، است. این کافه قدیمی و تاریخی می‌تواند حس و حال شما را تغییر دهد و احساس کنید در مکانی تاریخی نشسته اید و صبحانه میل می‌کنید. بنابراین از نظر ما، این مکان مخصوص سلایق سنتی و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ است. حسی که نشستن در کافه فردوسی به شما می‌دهد یک حس خاص است. فضای کافه فردوسی اصلا مدرن نیست. ظرف‌ها و امکانات به کار گرفته شده در کافه فردوسی، با طراحی سنتی هستند. دیوارهای این کافه با کاشی‌های زیبا پوشیده شده و نوشیدنی‌های سنتی بسیاری در آن سرو می‌شود. فضای کافه فردوسی یک فضای آرام است. قهوه‌های صبحانه کافه فردوسی بی‌نظیر هستند. این کافه جای مناسبی برای علاقمندان به سنت و فرهنگ سنتی است.

کافه شهر کاغذی در شیراز


یکی از مکان‌های باصفای شیراز برای سرو صبحانه و لذت بردن از خوردن آن، کافه شهر کاغذی است، این کافه زیبا، حیاطی باصفا دارد که پر از صندل‌های چوبی است. این کافه زیبا، کتاب فروشی و زیورآلات هم دارد. بعد از صبحانه، می‌توان در این کافه، قهوه‌هاب فوق‌العاده‌ای را نوشید و لذت برد. این کافه پرطرفدار در خیابان قصرالدشت شیراز است. خوردن نیمرو در زیر درختان این کافه و در فضای باز، تجربه‌ای است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

کافه ژولپ در شیراز


کافه ژولب یکی از جاهای دلپذیر برای سرو صبحانه است. این کافه قنادی زیبا مکانی برای سرو شیرینی و کاپ کیک است. در کافه ژولب، امکان انتخاب انواع شیرینی و کاپ کیک را دارید. در این کافه دوست‌داشتنی در شیراز، هنگام سرو غذا می‌توانید آهنگ‌های زیبا و فوق‌العاده‌ای را گوش بدهید و لذت ببرید. در کافه ژولب، علاوه بر نوشیدنی‌های سنتی، نوشیدنی‌های مدرن نیز سرو می‌شود. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید در کافه قنادی ژولب کیک و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟


کافه گرتا در شیراز


کافه گرتا از مکان‌های خاص سرو صبحانه در شیراز است. این کافه همانطور که از نامش مشخص است یک کافه ایتالیایی است. صبحانه‌های این کافه به یادماندنی است. در این کافه، انواع صبحانه‌های خارجی و ایرانی سرو می‌شود. سرو نوع صبحانه در این کافه، بستگی به نوع سلیقه شما دارد. این رستوران در بلوار معالی آباد شیراز قرار گرفته و یکی از کافه‌های شلوغ شیراز است. اگر در سفر به شیراز در منزل مبله معالی‌آباد شیراز اقامت کردید این امکان را دارید که صبحانه خود را در کافه گرتا صرف کنید.

کافه هدایت در شیراز


کافه هدایت در خیابان هدایت غربی شیراز است. این کافه صبحانه هایی با کیفیت بالا به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. فضای کافه هدایت دلنشین بوده و صبحانه‌های خارجی نیز در آن، سرو می‌شود.

کافه هامرز در شیراز


کافه هامرز در سال ۱۳۹۷ باز شده است. این کافه زیبا یک کافه نوساخت است. در این مدت کم توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این کافه پرطرفدار و محبوب در بلوار ستارخان شیراز است.

کافه استریت لانژ در شیراز


کافه استریت لانژ هم در خیابان معالی‌آباد شیراز است. این مکان، یکی از جاهای پرطرفدار برای سرو صبحانه است. کافه استریت لانژ یک کافه دلباز است. صبحانه‌های این کافه کیفیت بالایی دارند و ارتباط دوستانه‌ای با مشتریان خود برقرار می‌کنند. در این کافه، قهوه‌های خوش عطری سرو می‌شود که فوق‌العاده اند.

بال کافه در شیراز


بال کافه هم در خیابان ستارخان شهر شیراز قرار دارد. صبحانه های بال کافه کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. کارکنان این کافه رفتار بسیار خوبی با مشتری دارند و مشتریان این کافه، رضایت بالایی از سرعت و کیفیت سرو صبحانه در این کافه دارند.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟


باغ رستوران راز در شیراز


افراد زیادی هستند که علاقمند به خوردن صبحانه در فضای باز هستند. این افراد در سفر به شیراز می‌توانند صبحانه خود را در باغ رستوران راز میل کنند. باغ رستوران راز در خیابان قصر‌الدشت واقع شده است. این رستوران قیمت‌های بالایی برای ارائه صبحانه دارد. رستوران دارای پارکینگ است و امکانات ارائه نهار در آن تدارک دیده شده است.

رستوران جوی در شیراز


رستوران جوی شیراز در خیابان خلبان، از جاهایی است که که گردشگران برای خوردن صبحانه به آنجا می‌روند. این رستوران تنوع غذایی بالایی دارد. در این رستوران از صبحانه لبنانی تا انگلیسی سرو می‌شود. قیمت‌ها در رستوران جوی بالا است. برخی علت بالا بودن قیمت صبحانه در این رستوران را، کیفیت بالای آن می‌دانند.

برای خوردن صبحانه در شیراز می‌توانید به کافه‌های نام برده در بالا مراجعه کنید. شما طبق سلیقه و نیاز خود در هر نقطه شیراز که قرار داشتید می‌توانید صبحانه را در هر جایی که دوست دارید سفارش دهید.

برای اقامت در شیراز چه باید کرد؟


اگر قصد سفر به شیراز را دارید می توانید از سایت شیرازروم به آدرس اینترنتی https://www.shirazroom.com/  بهترین و مناسب ترین آپارتمان مبله شیراز، منزل مبله شیراز و سوئیت مبله در شیراز را انتخاب کنید و از اقامت خود در شیراز لذت ببرید